Ahad, 17 November 2013

Rahsia ESP

Psst..psst..haa..nak tahu x pasal kisah ESP?ok..jom kita sambung..

Aritu aku cerita ESP ni dapat memekatkan air susu dan buat baby tido lenakan? haa..sebab baby kenyang dapat susu pekat yang berkhasiat. hehe..susu ibu mmg terbaik..so ibu2 kenalah makan or minum makanan yang berkhasiat ok..

Ape lagi yang aku dapat dengan ESP ni ek?

Da lama2 tu aku prasan..kulit aku makin cerah dan jerawat serta parut kat muka macam nak ilang tao. Aku tengok kat cermin lama2..dok belek2..yela..excitedkan..sbb aku cuci muka pakai pencuci muka yang same jer time tu..pikir lagi..oh..ESP..haahla..pastu kak B ade share cara nak buat mask ngan ESP..aku apply..oh Alhamdulillah..nak tahu rahsia?eh boleh..tapi u kenalah beli ESP ngan i hihi..

ESP pon buat perut aku kenyang. Ni cite time aku da naek keje pulak ye pas cuti 3 bulan kat umah. Selalu pagi2 aku kalau x brekpes..mmg lapar yer..tp ble amek ESP ni aku rase kenyang..tp time tu aku amek sekali 3 gems..ade tambahan mealshakes dan performance drink (semua shaklee ok..) Mmg superb kenyang..tp sebab aku perah susu kat opis wat stok..so pas perah tu..lapar semula hihi..ape lagi makanlah tengah hari pulak..okla tu..kire aku jimat gakla masa dan wang utk brekpeskan..hihi

Lagi satu aku prasan..ESP ni bagus utk orang yang gastrik..macam aku lerr..sejak2 consume ESP ni..gastrik aku alhamdulillah..syukur sangat2..sbb aku tak suke kalau gastrik dtg menyerang..oooh..sakit jgn cakapla.. sakit giler..

Jom aku tunjuk ape lagi rahsia ESP secara ringkas

anything..call me k

Kalau ada sebarang pertanyaan boleh wassap/ call/msg aku kat talian 017-3885825 k..banyak boleh sharing tentang ESP. I love it..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan