Rabu, 15 Januari 2014

Welcome To My Site


Get Your Own Scroller
Salam semua..
Syukur sangat pada ilahi sebab diberikan lagi peluang untuk menikmati semua nikmat Allah di muka bumi ini. Tambahan dengan blog Empayar Si Merah Jambu sudah berwajah ceria. Diharapkan perjalanan blog ini akan sentiasa lancar dan sukses. Pada yang masih baru mengikuti blog ini (dulu dikenali sebagai kisah aku, kau dan dia), selamat datang dan terima kasih. Jangan serik untuk membaca segala isi dalam blog ini. Terima kasih juga buat yang membantu menaikkan imej blog comel ini. Yeay..i like sangat2..

Ok..Empayar Si Merah Jambu merupakan blog penulisan yang lebih kepada perniagaan online. Apa produk yang ada?di sini terdapat produk Mary Kay, Shaklee, Tupperware, Apple Learning Holy Quran Machine dan Set Tilam Baby Combo. Buat masa ini, itu yang kami fokus (kira hot productsla hihi..). Jadi pada yang berminat, bolehlah tinggalkan komen..saya pasti akan balas secepat yang mungkin.

Pada yang berminat nak menjana pendapatan juga..sangat dialu2kan. Boleh pilih nak yang mana satu. Kalau yang berminat pada dunia kecantikan, boleh join Mary Kay. Pada yang berminat untuk menjana side income dari rumah khasnya buat suri rumah, boleh join Shaklee (sekarang ni sedang feymeskan..), pada yang berminat pada tupperware..boleh join tupperware. Saya akan guide dengan cara yang mudah dan mantap. Apa yang penting, kena rajin dan bersemangat kental. Saya juga mencari2 agen2 dropship untuk Apple Learning Holy Quran Machine. Pada yang berminat, boleh tinggalkan pesan juga ya.

Semoga akan wujud persahabatan ukhwah antara korang dan saya ya. Saya akan cuba beri servis yang terbaik buat semua pelanggan. Buat yang ingin menjana pendapatan juga jangan lepaskan peluang k. Kita berusaha dan Allah yang akan beri jalanNya. Jangan lupa doa dan kasih sayang yang ikhlas. Percayalah..ada kuasa pada doa dan kasih sayang yang ikhlas itu sangat power..

Love,

Si Merah Jambu =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan