Ahad, 17 November 2013

Energizing Soy Protein

ESP? ape tu?

hehe..ESP tu nama penuhnya Energizing Soy Protein..from shaklee..jap ek..nak kasi tengok dulu gambar ESP ni camne..

nila die ESP yang aku dok sebut tu


Nape entry kali ni aku cite pasal ESP ek?oh sebab aku nak semua orang tahu akan kebaikan dan keistimewaan ESP ni. Aku suke sangat ESP ni. Why? sebab die best..hihi. Actually aku minum ESP ni bersebab..omg macam ade kritikal kes jer kan..hahaha haah memang kritikal jugala..jom aku flashback semula bagaimana esp dan aku menjadi satu dan terus menjadi gabungan yg mantap.

Time tu aku masih dalam cuti rehat 3 bulan sebab baru melahirkan seorang putera yang dinamakan Muhammad Taufiq Mustaqim Bin Muhammad Rozaiman. (panjang nama hihi..jangan marah sayang..ibu suka makna nama tu..)..ok..pendekkan ceritalah..aku masih breastfeed anak aku. Kuat woo menyusu..jangan x tahu..anak lelaki katakan (orang cakapla..aku x tahula sahih ke x sebab aku baru ade sorang anak hihi)..anak aku ni kuat nanges..aku takutla kot2 susu x cukupkan..aku pon watla kajian kat google. Search2..terjumpalah tentang ESP shaklee ni dan set penyusuan. Katanya ESP ni dapat memekatkan air susu badan dan baby akan cepat kenyang dan lena tido. Aku pon pk banyak kali. Nak beli ke tak..nak beli ke tak..

Sekali fikir..aku takut gak kot2la air susu badan tetibe drop bile naek keje nantikan..Dengan kuat hati,aku pon nekad amek set penyusuan shaklee ngan kak B (kakak kpd nisa dan sekarang merangkap my mentor in shaklee hihi). Ok, aku pon minum macam yang diajar oleh kak B. Alhamdulillah.air susu badan aku pekat dan baby minum dan tido dgn kuantiti masa yang lama. Aku pon tersenyum gembira.

beli ESP dapat shaker hihi

Bukan tu saje..aku dapati ade beberapa perubahan yang sangat mengujakan telah berlaku dalam diri aku. Apa dia? nak tahu? hihi..tunggu kat entry seterusnya ya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan