Sabtu, 4 Januari 2014

Empayar Si Merah jambu..

Empayar Si Merah Jambu???

Hehe..haah..aku da tukar nama blog ni kepada nama tersebut selari dengan perkembangan kehidupanku sebagai Beauty Consultant Mary kay. macam comel je kan..hehe Semua orang layak dan boleh menjadi Beauty Consultant Mary Kay. Apa yang penting semangat dan minat dalam dunia kecantikan dan bisnes adalah seiringan. Tak perlulah nak kena cantik baru boleh menjadi team BC ni. Sebab? Sebab once korang join kami, korang semua akan diajar tentang kecantikan wanita. Pendek ayatnya..IMEJ.

Yess..IMEJ..

Di sini kita semua akan diajar tentang cara penjagaan wajah, cara solekan, cara berjalan, cara cakap, cara berpakaian..pendek kata tentang dunia kecantikan seorang wanita. =) Memang seronok. Tak rugi jika sign up sebagai member dan cari ilmu untuk meningkatkan kualiti kehidupan yang lebih baik.


Starter Kit Mary Kay
Cer teka..berapa RM untuk sign up jadi member? pastu dapat semua barangan yang kat gambar tu..sekali dengan bag ok..best giler..first time aku terima semua tu..ouh..sangatlah teruja..

Harganya cuma RM195 jer..dapat da sign up jadi member. Apa istimewanya jadi member ni? macam2 dapat k. Ouh lupa..harga barang2 dalam starter kit tu lebih kurang RM350 tao..tapi kita jaz bayar RM195 jer. Order barang dalam 150 points..dapat diskaun 30%..tak suke ke??? boleh buat bisnes tao..sebab kitorang ada kelas..







bagi yang berminat boleh direct mesej di talian 017-3885825 (Hidayah)

Ok ladies..nanti kite sambung lagi ye episod kecantikan seterusnya..=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan