Selasa, 3 Disember 2013

Supplement untuk kanak2

Salam korang..sejuk petang2 ni..ujan bukan main lebat lagi kat luar sana. Huhu sejuk seyyy..korang camne? sihat? anak2? kurang sihat?cian kat anak..kalau dorang sakit..kita ni as ibu and ayah mesti risau giler..yela..antibodi badan dorang belum kuat sangat. Senang sangat diserang penyakit. So,ibu2 dan ayah2 sekalian..kami ada sediakan beberapa supplement untuk kanak2 yang berumur satu tahun dan ke atas..

Tapi sebelum tu aku ada soalan..adakah anak2 korang selalu ada penyakit kat bawah ni ek:


  • Demam
  • Selsema
  • Lambat berfikir
  • Kurang fokus
  • Asma
  • Selalu sembelit
  • kurang cergas
Kalau ada, memang aku sarankan korang untuk baca entry aku kali ni. Aku nak cerita secara ringkas tentang supplement yang sesuai untuk kanak-kanak ni.

1. Omega Guard

-Omega Guard aku da cerita. Sebab bulan ni ada promosikan. Tapi takpe..aku takde hal untuk cerita lagi. Boleh kuatkan kefahaman aku tentang supplement ni. Hihi..

Omega Guard
Nila die wajah omega guard shaklee. Ada 90 biji capsules yang berbentuk gel. Sebut omega guard je pasti aku akan terbayangkan otak sebab kandungan omega3 yang terdapat dalam omega guard ni sangat bagus untuk otak manusia ye. 


Omega guard Shaklee ialah minyak ikan terbaik dunia yang menggunakan penyulingan molekul 3 peringkat yang sangat eksklusif di bawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghilangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya. Berbanding dengan produk omega di pasaran, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi. 

Manfaat Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak
  1. Meningkatkan sistem imun tubuh kanak-kanak (selesema, demam kurang inshaALLAH)
  2. Disyorkan untuk kanak-kanak hyperactive dan autism
  3. Membantu mengurangkan/mengawal masalah eczema
  4. DHA dan EPA dengan untuk perkembangan minda kanak-kanak

Cara nak bagi makan omega guard ni kepada anak2 ialah dgn cara potong soft gel omega guard tersebut. Sudukan gel tersebut ke dalam mulut anak2 korang or campurkan dalam makanan dia. Satu hari satu kapsul.

2. Mealshakes

Ok..mealshakes..aku da rasa.Memang sedap.Pekat dan lazat. Macam rasa vanila gitu. Tapi time tu aku minum sekali ngan set 3 gems. Mealshakes sangat bagus untuk kanak2 k.

Meal Shake Shaklee sememangnya menjadi pilihan ramai ibu bapa hari ini untuk kesihatan menyeluruh anak-anak mereka yang sedang membesar. Diberi nama timangan "easy-on-the go-meal" merupakan supplement multivitamin shaklee yang mudah dan pantas disediakan yang melengkapkan keperluan nutrisi untuk anak yang sedang membesar.

Kebaikan Meal Shake Shaklee yang 1001 terutama memperbaiki selera makan anak yang picky eater, memperbaiki tahap kesihatan anak yang kerap demam, batuk, asthma dan kurang berat badan sememangnya diakui oleh ramai ibu bapa yang telah mencuba meal shaklee yang terbukti terbaik, berkesan dan semestinya selamat untuk kesihatan dalaman anak-anak.


Antara Kebaikan Meal Shake Shaklee

  • Membekalkan 19 dengan vitamin dan mineral perlu untuk tumbesaran yang normal
  • Menambah selera makan anak
  • Anak tak mudah kerap jatuh sakit
  • Membekalkan tenaga tambahan terutama bagi anak-anak yang berpuasa
  • Mengatasi masalah sembelit kanak-
  • Sebagai cara untuk menambah berat badan anak
  • Kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin dan protein untuk perkembangan tulang yang sihat
  • Meal Shake Shaklee sangat mudah diberi kepada anak-anak kerana boleh dibancuh dengan susu formula kerana rasa french  vanilla dan teksturnya seperti susu tepung 
  • Meal Shake rendah lemak dan glisemik jadi anak anda tidak akan jadi obesiti
  • Sesuai untuk anak-anak yang obesiti kerana beri rasa kenyang yang lama
  • Meal shake merupakan makanan untuk otak yang bijak juga kerana mengandungi kolina, kalsium dan protein

Kanak sedari usia setahun sudah boleh mengambil meal shake shaklee (yang tidak menyusu badan) sebanyak satu sudu teh atau satu sudu kfc yang kecil. Anak-anak yang minum susu ibu tak digalakkan bancuh dengan susu ibu, kerana ada kemungkinan anak akan tolak terus minum susu ibu selepas itu sebab rasanya yang berlainan.


Bagi kanak-kanak berusia 4 tahun ke atas sukatannya sedikit sahaja setiap hari untuk membantu mengekalkan perlindungan system imun pada tahap terbaik. 

Mealshakes

Sape yang berminat boleh hubungi aku k

Shaklee Independent Distributor : Nurhidayah Mohd Tahir
ID NO : 916021
Facebook : Nurhidayah Mohd Tahir
Wassap / SMS / Call : 017-3885825


Tiada ulasan:

Catat Ulasan